Wednesday 20 January 2010

Memori : Kursus kejurulatihan AMAL, Sungai Udang, Melaka

Oleh: aidilbalsus

Salam wajah-wajah,

Jumat minggu lepas aku ke Melaka dekat Madrasah Annuriah Addiniah, Sungai Udang, berkursus untuk jadi jururlatih Amal. Alhamdulillah kursus tamat dengan jayanya dan sekarang aku digelar jurulatih dalam bidang Kawad (tahap satu je....). Ada dua bidang hari tu Kawad dan Kemahiran. Aku pilih kawad sesuai dengan minat aku.

Ramai sahabat-sahabat dari seluruh negeri datang. Makan setalam, tido berlonggok dan macam-macam lagi. Rindu pulak rasanya. Terima kasih ucapkan Kepada Tuan Mohd Yatim kerana melatih kami dengan gigih dalam masa sehari. Terima kasih jugak pada sahabat AMAL Melaka Loqman sebab bawak jalan-jalan ke Mydin....hehehehe

Sebelum aku balik ke Kuantan ari tu satu benda ajaib kitaorang tengok, nanti korang drag ke bawah ye.....Salammm.......








Ni benda ajaibnye. Kucing ni tido macam orang sarkis. Berpusing-pusing, ngigau kot. Penat.....


No comments: