Wednesday 14 April 2010

Manusia berlidah Biawak...!!!!!!



Salam Wajah-wajah,




Berjumpa lagi kita sesudah lama saya tidak memblog. Cerita hari ini agak menarik mengenai manusia lidah biawak. Bukan cerita dongeng tapi paham-paham sendirilah. Hari ini bukan saya ingin menceritakan spesis biawak.




PAS berjuang berjuang bertahun-tahun. Pemimpin silih berganti, ada ahli yang tahan dan ada yang tak tahan. Namun parti tetap juga. Muktakhir ini banyak dugaan yang ditempuh namun parti terus jua. persilisihan faham antara ahli perkara biasa, namun saya nak utarakan disini adakah kalau kita tak setuju dengan pimpinan terutama Presiden adakah kita tak jaga akhlak kita dengan pimpinan. Saya sendiri kadang-kadang tak setuju dengan pendapat TGHH namun adakah saya tak wala' denganya? Perlukah saya melekehkan Presiden dengan harapan masalah selesai.




Mereka kononnya bergelar ustaz mengaku Ahli PAS namun di blog dengan selamba melekehkan Presiden. Manusia spesis apa ni? Kononnya mau EGM, reform apa kejadah lagi pada saya mereka ini hanya bermuka-muka. Tak ubah seperti BIAWAK LIDAH BERCABANG.......!!!!!!!!



Saya rasa mereka bukan ahli PAS cuma menyamar untuk memecahbelahkan PAS. Menyusahkan......!!!!!! Sakit hati saya bila TGHH diperlekehkan begitu. Kalau tak setuju cakap elok-elok tak bolehkah...?????



Saya menyeru jangan kita terpengaruh dengan manusia seperti ini kelak merosakkan Parti. Teringat satu ketika dulu ada kumpulan "10 budak hitam" buat kenyataan media menyatakan sokongan kepada TGNA ketika panas isu UG. Golongan ini seperti mencurah Petrol kedalam Api yang marak dan memberi peluru kepada umno. Bodoh.....itu yang saya boleh ungkapkan.



Kalau kita tak setuju dengan pimpinan TOLONG.....jaga bahasa dengan pimpinan. Kalau tak ayat yang paling sesuai "BOLEH BLAH....".



Saya berdoa agar TGHH & TGNA yang amat saya sayangi tetap hati-hati mereka Bersatu.



Wassalam...........



P/S : Ni link blog yang buat saya geram.....rasa........hisssshhhhhhhhh








No comments: